2015. június 17., szerda

Maite hamarosan ismét a TV2 képernyőjén!! Mi Pecado premier!!!

Ez az! Végre! Hihetetlen! A nagy örömömben elfelejtettem megosztani a hírt, hogy hamarosan végre mi is láthatjuk Maite  oly régóta várt telenovelláját, a Mi pecado-t méghozzá a TV2-n!
Már nagyon hiányoltam Maite-t a TV képernyőről a Macska befejeztével, de most ez a kívánságom is teljesült és nem sokára ismét láthatjuk minden hétköznap az elbűvölő színésznőt!
Ráadásul partnere az Emlékezz, Reina-ból  (Reina de corazones) ismert Eugenio Siller!
Kíváncsi vagyok milyen párost fognak alkotni, de szerintem jól mutatnak együtt!




Azt hittem, hogy az Antes muerta que Lichita-t előbb fogjuk itthon látni, mint a Mi pecado-t, de tévedtem!
Bár ettől függetlenül, szerintem az Antes muerta que Lichitat is meg fogja majd venni valamelyik kereskedelmi TV csatorna..:)

Kíváncsi  lennék a véleményetekre, hogy mennyire várjátok már a premiert, aminek még nem lehet tudni a pontos időpontját...

!-- szavazo.net kod kezdete -->



Íme egy kis kedvcsináló a sorozathoz:

A TV2 promoja>

http://tv2.hu/szorakozas/tv2_ajanlo/179466_az_en_bunom_-_a_macska_es_az_emlekezz_reina_sztarjaival_hamarosan_a_tv2-n.html

Entrada>



Trailer>




Főcímdal>



A későbbiekben pedig még több információt és érdekességet hozok nektek  sorozattal kapcsolatban!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...