2013. szeptember 29., vasárnap

Sherlyn megházasodott

Sherlyn és Gerardo Islas szomabton, szept.28-án összeházasodott Cancúnban.
A ceremónia a Nizuc Resoirt & Spa-ban volt, 200 meghívott körében, köztük poltikusok is voltak.


Sherlyn boldogan kiáltotta világgá, hogy Igen, elfogadom!-írta a quien.com mexikói portál.
Az újdonsült férj így nyilatkozott a Twiteren: " A mai nap életem legfontosabb napja, megtaláltam a világ legelbűvölőbb, legintelligensebb és legcsodálatosabb nőjét. Sherlyn, szeretlek!"

Sheryln is írt a Twitter fiókján: "Család! Küldjetek áldást, megházasodtam életem szerelmével"

Az eljegyzésüket egyébként Bali szigetén tartották, még júliusban, amiről én is beszámoltam itt a blogon.
Sherlyn az esküvő előtt elmondta, hogy ideges volt, de végtelen boldog.

Az esküvő után a pár elhalasztotta a nászutat, ugyanis inkább most a nem régen történt Mexikói vihar áldozatain segítenek.


Íme néhány személyes kép az esküvőről>





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...