2013. július 18., csütörtök

Maite Perroni frissek

Sziasztok! Már megint egy temérdek fotó jelent meg Maiteról a napokban>

De előtte még elmondanám,hogy nemrég nyilatkozott az Hoy.című műsorban, hogy nem akarja, hogy a hangját Thalíahoz hasonlítsák:

" Azt hiszem senki sem akarja elvenni a koronát. Úgy gondolom, hogy ők különbözőek y nyilvánvalóan nagyon tisztelem azokat a nőket akiket csodálok, és ez esetben, ő az a nő akit nagyon csodálok és tisztelek"

" Most kezdem építeni az új utam és sajátomat járom. Semmi esetre sem akarom, hogy valakihez hasonlítsanak. Épp ellenkezőleg, mindig magam dolgoztam, én magammal versenyzem"-nyilatkozta, miután azzal vádolták, hogy a Tú y Yo videoklippjében lemásolta Shakira ruháját, mit persze tagadott.

Íme egy friss videó, amin arról nyilatkozik, hogy már készen áll a Premios Juventudra, amin szólóénekesként fog debütálni, és ezt nyilatkozta:

"A Premios Juventud mindig is nagyon fontos volt számomra és még inkább, mert mikor az RBD-ben voltunk, akkor volt mikor a Premios Juventud is az első időszakát élte. Ricky Martin rajongó vagyok már sok éve és leszek mindig, sokszor láttam már őt és sosem fogom megunni. Én vagyok az egyik leghűségesebb rajongója és az maradok egész életemben. Ő tudja, hogy rajongok érte...már sokszor megmondtam neki, hogy kedvelem"-tette hozzá Maite, akinek az albuma augusztusban fog megjelenni.



Akkor íme a friss képek róla>

Premios Juventud-os képek, amit Felipe Cuevas készített róla>









 

Aztán Maite nemrég interjút adott az egyik helyi rádióban>








 Valamint a Mexikói reptéren aláírást osztogatott a rajongóinak>



 

Végük készült pár kép az Estilo DF magazin fotózásához>





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...