2013. május 27., hétfő

Gaby Spanic Budapesten 2011-ben

Sziasztok! Gondolom emlékeztek arra, mikor Gabriela Spanic, még 2011 novemberében itt járt Magyarországon. Nos elhoztam az élménybeszámolómat erről az eseményről. Igaz,hogy már rég volt (viszonylag), de annál emlékezetesebb...Ti is ott voltatok?



Gabriela Spanic Budapesten 2011-ben
A megérkezés
Gaby Spanic nemrég rajongói legnagyobb örömére Magyarországon járt! A telenovella királynő nov.13-án vasárnap érkezett 18:30-kor a Liszt Ferenc repülőtérre. Már ott több százan várták Gabyt ajándékokkal, amin biztosan meglepődött a szép színésznő,és a szerencsések közös fotót készíthettek vele, valamint autogramot is kaphattak..ezután a Paula és Paulina sztárja a le Meridien, belvárosi luxus szálloda felé vette az irányt.


A hét további napjai sem teltek unalmasan Spanic kisasszony számára. Meglátogatta Lilu fodrásszalonját, az R2-t,ahol elkészítették a frizuráját is. Interjúkat adott a Cool tv-nek, RTL-nek, sorozat plusznak. Még Lajcsi is vendégül látta otthonában, ahol Nyári Károly zongorázott és a Nyári lányok énekeltek neki..
Aztán meglátogatta a Barátok Közt stúdióját, ahol beszélgetett a szereplőkkel és kellemes napot töltöttek együtt a stábbal..>>
 

Közönségtalálkozó és a koncert
Sokan várták már azt a bizonyos november 17.-i közönségtalálkozót a KÖKI Terminálban,köztük én is,ám csalódnom kellett..Ugyanis elég rosszul volt megoldva a szervezés. Nem értem,hogy lehet vendégül látni egy világsztárt egy bevásárlóközpont félemeletén pár ruhabolt előtt,hiszen tudhatták volna,hogy sokan lesznek rá kíváncsiak,főleg,hogy ingyenes volt a program,így egy nagyobb területű helyen kellett volna tartani a közönségtalálkozót..ennek pedig tömegnyomor, lökdösődés és oxigénhiány lett az eredménye. Sokan még Gaby megjelenése előtt elhagyták a helyszínt,amit meg is értek..én is csak a kitartásomnak köszönhetem,hogy egyáltalán képeket tudtam csinálni róla,mert a színpadon nem is láttam semmit belőle,csak a fekete kalapját,így csak a hangja maradt,ám ez is nagy élmény volt számomra. Csak azok élvezhették Gaby látványát közelről a koncert alatt,akik az első sorokban álltak..
Leírás: PB172940.JPG

Azt sem tartom igazságosnak,hogy az első sorban állókból kiválasztottak 10 embert találomra,és ők találkozhattak személyesen is a színésznővel..Egyébként Gabriela nagyon szép,kedves és közvetlen volt a közönséghez,beszélt például a családon belüli erőszakról, és arról,mennyire meglepődött,hogy ennyien szeretik itt nálunk,ugyanis a repülőútja alatt azon gondolkozott,mennyire ismerik őt Magyarországon. Szerencsére pozitívan csalódott.:)
Leírás: PB172923.JPG

Leírás: PB172927.JPG
Három számot énekelt el,köztük a Necesito tu Tierrat is, és sokan mondták a közönség soraiban,hogy milyen mély,rekedtes,férfias hangja van. Hát igen,ezen én is meglepődtem..
A mini koncert után a biztonsági őrök gyorsan kivezették a hátsó kijáraton,úgyhogy amilyen gyorsan jött,úgy is tűnt el. Ezzel együtt a közönség is elfogyott,hiszen a megígért autogramosztás elmaradt,hiába vártunk ott a kijáratnál,így egy kicsit csalódott lettem.
Ezek után meguntam a várakozást,meg azt,hogy elfogyott a levegő,így lerohantam a Costa Coffee bejáratához,mert nagy tömeget láttam ott,és csodák-csodájára mit láttam!
Leírás: PB172979.JPG
Hát Gabyt, teljes életnagyságban a kávézóban ült, autogramokat osztva és fényképeszkedett pár szerencsés rajongóval, lehúzott redőnyök mellett,szerencsére én közel tudtam férkőzni az üvegablakhoz,és végre megpillanthattam őt! Alig tudtam normális képeket csinálni róla,hisz egy biztonsági őr folyton eltakarta,plusz a fényviszonyok se voltak a legjobbak,viszont itt van pár kép,amit sikerült nagy nehezen készítenem. (azt azért hozzátenném,hogy sokan voltak,akiknek egyáltalán nem sikerült egy normális fotót se készíteni róla).
Leírás: PB172970.JPG
Annyira szép volt, egyáltalán nem tűnik olyan mű nőnek,mint a képeken, bár azt azért elárulta,hogy a melleit megcsináltatta..Egyszer csak odaszólt neki az egyik biztonsági őr,és végre odafordult hozzánk, közeljött az üvegablakhoz, és mosolyogva integetett nekünk,a fényképezőgépek kamerájába. Erre hatalmas ujjongás hallatszott az emeleten! Nagyon örültem akkor, csak sajnos pont abban a pillanatban merült le a fényképezőgépem,így éppen nem tudtam akkor lefotózni,pedig most mit meg nem adnák egy olyan képért!.(
Leírás: PB172981.JPG

Leírás: PB172987.JPG
Sebaj, a lényeg,hogy  végre láthattam élőben,ott lehettem a koncertjén, elhozták ide nekünk,magyar rajongóknak Mexikó egyik legnagyobb sztárját,és mivel nagy igény van rá,remélhetőleg el fog még látogatni hozzánk a közeljövőben is..Bízzunk benne,hogy így lesz!
írta:princesa
képek:princesa (c)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...