2013. május 29., szerda

David Zepeda és a barátnője

David Zepeda nemrég bemutatta nyilvánosan is a barátnőjét>

 

A nőt Lina Radwan-nak hívják, 24 éves és színésznő.
Íme egy rövid interjú vele, a TvyNovelas által amit én magam fordítottam le, azért remélem érthető..

Lina, hogyan ismerkedtetek meg Daviddal?
-2009-ben a Sortilegio kapcsán. A kamerák mögött akartam tanulni. Ott ismertem meg őt, először barátok voltunk, aztán mikor befejeződött a telenovella elkezdődött köztünk valami.

Te vagy a legirigyeltebb nő..
-Szerencsésnek érzem magam. David egy áldás az életemben ,egy angyal. Barátság  is van köztünk, a mi kapcsolatunk tele van mágiával,bizalommal és támogatással.

Hogyan törődsz vele? 
-Ha fáradt, megmasszírozom a lábát. Szereti ha masszírozom és árnikakrémmel kenegetem a lábát, ez fontos, mert tudom, hogy sokat dolgozik, aromaterápiázunk is és figyelek a táplálkozására.


Milyen a bensőséges viszonyotok?
-Nem szeretek erről beszélni, az egyetlen amit mondhatok,hogy csodálatos, egy herceg és a férfi akiről egész életemben álmodtam.

Féltékeny vagy?
-Kezdetben bonyolult volt, de már hozzászoktam. Nagyon szép rajongói vannak. Ez büszkévé tesz, de nem érzem magam féltékenynek. Sokan akarnak vele lenni, de David velem van és nekem adott helyett az életében.

Szeretnél hozzámenni feleségül?
-Igen, családot alapítani,de ez még korai, 24 éves vagyok, most kezdődött el a karrierem és David olyan életszakaszában van,amiért annyit harcolt. Most első a hivatás,karrier.

saját fordítás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...