2013. április 20., szombat

Szeretnél telenovella forgatókönyvet írni?

Egy nagyon jó hírre bukkantam: gondolom nemcsak szeretitek nézni a telenovellákat,hanem szívesen írnátok forgatókönyvet is. Bevallom nektek: én már kb.5 saját telenovella forgatókönyvet írtam eddig,de még tervezek egy párat. Természetesen magyarul írtam,de mivel nemsokára meglesz a spanyol nyelvvizsgám, lehet hogy nekiállok lefordítani..ki tudja mi lesz belőle..Úgy jelentkeznék,csak az a baj,hogy ugye itt vagyok Magyarországon,pedig a tanfolyam nyilvánvalóan Mexikóban van..De persze még nem adtam fel azt az álmomat,hogy Mexikóba költözzek.:)

A lényeg,hogy a Televisa és egy Egyetem elindítanak egy tanfolyamot,ami egy telenovella forgatókönyvíró kurzus lesz és aug.5.-én fog indulni. A Televisa 20 tanulót fog kiválasztani a 2 éves tanfolyamra. Ezen az oldalon keresztül lehet jelentkezni:

http://dec-uia.com/dec-televisa/inscripcion1.php

Ezen a tanfolyamon egy új generációt akarnak megtanítani a telenovella forgatókönyv írás fortélyaira.
A diploma magában foglalja a történet felépítését,elemzését a gyártásig és a rendezésig. Lesznek szemináriumok is a forgatókönyvírás nagyjaival,mint Linda Seger, Jimena Romero,Lina Uribe..
A jelentkezés két feltétele,hogy 18 éves legyél legalább és persze elengedhetetlen a jó spanyol tudás.. Ehhez pegig kikell tölteni egy jelentkezési lapot,valamint írni kell egy rövid fogalmazást is ezen az oldalon:

http://dec-uia.com/dec-televisa/index.html

Még több infoért Mónica Gámez Petit-nek írj mailt: guiontv@gmail.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...