2013. május 2., csütörtök

RTL 2 telenovella szavazás!!

Az RTL2 egy különleges kezdeményezést indított. Akinek van ilyen csatornája,az ne hagyja ki ezt az egyedülálló lehetőséget,ugyanis a nézőktől kérnek véleményt arról,hogy mit vetítsenek a közeljövőben. Vagyis, ez azt jelenti,hogy amelyik eddig még be nem mutatott,premier telenovellát néznék meg a legtöbben,azt fogják levetíteni..Ez nagyon jó,hogy ennyire számít a tv nézők véleménye! Én a Mi Pecado-t ajánlanám,de persze mindenki arra szavazzon,amit jónak lát!Ti milyen,eddig még nem látott novellát néznétek meg szívesen?

Az alábbi linken mondhattok javaslatot.Szavazzatok minél többen! A szavazás máj.31-én zárul le!!!

http://rtl2.hu/telenovella

Aki a Mi Pecadot szeretné,mint én,annak itt egy kis kedvcsináló:


27 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. En ezt szeretnem nezni. Csajok szilikon ez lesz a paradicsom. Ördögi kör. Ezek legalabb nem nyalas szarok.

    VálaszTörlés
  3. én ezeket szeretném nézni:a bosszú álarca,rubi,teresa,paula és paulina,marina,dél királynője,a császárnő,angela ez lenne az én kivánságom! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon.nagyon régen láttam és sajnos a végéről lemaradtam, a Pampák királyát szeretném megnézni még egyszer. Sajnos a neten magyarul sehol nincs fent.

    VálaszTörlés
  5. http://www.youtube.com/watch?v=qG_Pwct8cJY&noredirect=1
    én a made in cartagena-t szeretném
    Carmen Villalobos a főszereplő(Szalamandrában-Lola Volcan)

    VálaszTörlés
  6. Pampák Királya ezt szeretném megnézni újra.

    VálaszTörlés
  7. én szeretné megnézni a teresa cimu föszereblöjét az az teresát egy másik sorozadban de ne a bünös vágyak at mert az most nézte a sorozat+ on meg az is egy jó sorozat de ha van másik sorozat amiben teresa a föszereblö szivesen meg nézném

    VálaszTörlés
  8. mate peroni vagy wiliem levi sorozat szénészeket meg nézném egy uj sorozatba de nem ojan sorozadban amit már it agyarországon vetitet valamejik csatorna ha nem egy ojan sorozatot amiit it magyarországon még egyetlen egy csatornase vetitet le de most nekemm a teresa a kendvencem is ha megint lene egy ojan film amiben teresa lene a szinéznö az biztos hogy egy résztsem hagynák ki

    VálaszTörlés
  9. én szeretném megnézni a bosszu álarcát

    VálaszTörlés
  10. Pampák királya, Megveszem ezt a nőt, Csajok Szilikon Ez Lesz a Paradicsom!

    VálaszTörlés
  11. csajok szilikon ez lesz a paradicsom. Analia ezeket szeretném nézni nagyon nagyon

    VálaszTörlés
  12. szeretném ujra látni a Mariana De La Noche c filmet nagyon jo vagy a Luna cimu telenovellát

    VálaszTörlés
  13. Szeretném újra megnézni. Pampák királya,Isaura, Homok titkai

    VálaszTörlés
  14. én egy új sorira szavazok.A címe ALQUIEN TE MIRA én ezt szeretném megnézni,mert nagyon jó izgalmas sorozat

    VálaszTörlés
  15. en az eden titkait szeretnem nagyon nagyon megnezni

    VálaszTörlés
  16. sziasztok én a dame chocolate filmet szeretném megnézni

    VálaszTörlés
  17. sziasztok jó lenne ha vetitenétek a dame chocolate, vagy az atreverte sonart vagy a que clase de amor cimű sorozatot

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Szeretném ha újból levetítenétek a MANA ESPARA SIEMPRE . Mindörökké szerelem című filmet, vagy a Mostoha című telenovellát, mivel a film kezdési időpontját megváltoztattá, hajnali 5.-re. Így nem igazán tudjuk nézni. .

    VálaszTörlés
  19. legyen ujra a La Casa de al Lado

    VálaszTörlés
  20. Életem asszonya ( Barbarita )

    VálaszTörlés
  21. szeretnem latni a pura sangre nevezzetu sorozatot rafael novoa az egyik foszereplo

    VálaszTörlés
  22. én a Rosa Salvaje c. sorozatot szeretném látni magyarul Vadrózsa,igaz,hogy nem valami uj sorozat,de magyarul még nem vetitették,viszont oroszul,ukránul láttam rekord nézettsége volt,van.itt egy kis részlet kedvcsinálónak:http://www.youtube.com/watch?v=buS3o2_ww1s,http://www.youtube.com/watch?v=68uS9bZQxRs,http://www.youtube.com/watch?v=fJB6poOdyK8 .Megéri megnézni,én nem szoktam nézni az rtl2 adását,de ha ezt vetitenék egy részt sem hagynák ki,az biztos.

    VálaszTörlés
  23. szeretném látni az Acapulcó öblét.

    VálaszTörlés
  24. http://www.youtube.com/watch?v=AvGkEyQFLko

    Én a Fuego en la sangre című sorozatot nézném meg! Szuper a szereposztás! :)

    VálaszTörlés
  25. Én a Tiltott szenvedély JenCarlos Canela legújabb sorozata :)

    VálaszTörlés
  26. A szavazást már lezárták!!

    VálaszTörlés

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...