2013. június 1., szombat

Epizód magazin cikkek

Sziasztok! Tegnap voltam az újságosnál és ez itt most nem a reklám helye, de nem bírtam megállni,hogy ne vegyem meg az Epizód magazin legújabb számát, ugyanis most sok érdekességet találtam benne  a telenovellákról! Ha elakarjátók olvasni a cikkeket,akkor katt a képre a nagyobb méretért, és mentés másként!Ha lementettétek,akkor kitudjátok nagyítani!



Van egy poszter a Kettős Játszmáról>



Aztán egy újabb botrányos cikk Gaby Spanicról, miszerint azt állítják róla, hogy leszbikus..nem tudom mi igaz ebből..


Végül amin a legjobban meglepődtem, hogy David Zepeda nemrég szakított a barátnőjével! Ami azért is furcsa, mert pár nappal ezelőtt itt a blogon számoltam be arról,hogy nyilvánosan is bemutatta végre az eltitkolt barátnőjét, és hogy milyen boldogok is együtt...szóval nekem különös, hogy amint bemutatatta a barátnőjét, nyomban szakít is vele..már ha igaz a hír..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Paula és Paulina!

Szinte hihetetlen, de úgy látszik ismét örülhetünk, telenovella rajongók, ugyanis hétköznap délutánonként újra láthatjuk a Paula és Paulinát...